heeeelg !

Datum:2010-12-03 Klockan:00:22:25
Körde lite 'just dance' innan, duschade, packade, och nu sitter jag här
och dricker jordgubbs té ♥ .
Åker upp till mamma imorgon efter skolan så därför jag packat inför helgen.
blir till att fira Thelma fast på mammas sida denna helgen, oooch jag ska äntligen färga
mitt hår!

har matteprov imorgon med..klump i mageeen. har iallafall övat och känner att jag
inte kan få in mer, då blir det bara rörigt, tror eller hoppas att jag kan det jag bör kunna.


smsade lite med syrran innan med..

hahahah, aah människan har sjuk humor. jag lovar att hon satt och asgarva inne på toaletten
när hon skickade det 2:a smset ;).


pusssss emelie :D:D:D .

GODNATT .

everything feels right. so damn right. ♥


Kommentarer
Postat av: elin pettersson

svar: jag önskar mig en iphone, en dator samt pengar ;) kraam :D haha roligt sms med "jag skiter" x)

Datum:2010-12-03 Klockan:00:22:25
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback