glömsk.

Datum:2010-02-24 Klockan:21:00:42
Hejsan *

skolan idag började med hemkunskap, i dem nya lokalerna.
sjukt mkt snyggare och fräschare än dem gamla!
gjorde iaf blåbär och jordgubbspaj.
sen vare engelska, hål, lunch, kemi, so.
Efter skolan följde jag med sara hem, vi åt och städade hennes rum ;] haha.
sen åkte hon på gymnastik.
lite senare åkte jag dit och kollade en stund.

Kom hem vid halv åtta.
nyss kollat på ' det okända '
har känt mig helt borta den här veckan btw, glömt massa saker
från skolan o.s.v. idag glömde jag ett papper till bilden, engelskan och matten :o.
oh shit, dt löser sig^^,
ellen är sjuk så va inte i skolan idag (n) btw.

nu ska jag kolla på efterlyst och dricka té (y)

bilder kommer sen.

hoppas ni haft en bra dag.

                                       kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback