home again.

Datum:2010-02-19 Klockan:01:04:11
 * Nattinlägg *

[
vet att de egentligen är fredag nu men skriver som om dt är torsdag ]

torsdag:
idag va vi tvungna att ställa klockan på halv åtta. tåget gick halv tio men vi åkte nio.
lite tråkigt sådär..
när vi kom till göteborg lämnade vi väskorna och sen gick runt och letade efter ett fik,
men de slutade med att vi satte oss på donken ist.
mötte upp ellens mamma och bror. gick på nordstan,kompassen,NK,och stan.
nice vare. vi gick in i en butik där de typ bara fanns cheap monday jeans! :o
bättre jeans en dem finns inte, + att en del kostade 25 eller 50 kr.
så jag köpte ett par^^,
och sen en tröja och leggings.
sen åkte vi tåget hem 18.07.
kände mig helt jävla död, ont i benen och trött. efter allt de vi gått.

men när jag väl kom hem åt jag, åkte sen och lämnade pengar hos farmor.
gick till sara, kul att träffa den ungen igen :] ♥ .
kom hem vid tjugo i tolv eller nått.

och nu sitter jag här i sängen och ska strax sova.
imorn åker sara till skåne och ellen ska ha hemmakväll med familjen.
och jag har inga som helst planer.

godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback