kort och bäst dag.

Datum:2010-02-12 Klockan:12:57:50
Hejsan *

igår hade jag inte tillgång till dator.
slutade iaf ett igår, åkte till borås till tandläkarn. sen fikade, och köpte (mormor betala ;])
svarta cheap monday jeans.
och igårkväll satt jag och gjorde en jävla ritning i typ en timme + pluggade till provet.

idag var dt verkligen kort dag i skolan :o.
bara teknikprov (som kunde gått mkt bättre, tror jag.)
och sen spanska, muntlig redovisning som gick bra.
sen slutade vi. jag sara och ellen gick till fiket,
sen kom johanna,tilda,emma,ebba och sanna, längesen man 
haft så kul på ett fik :d. hel nice (y)
satt där i en timme nästan.
jag och ellen gick sen hem till mig, nu sitter vi här och väntar
på att åka mot dals-ed.

hoppas ni får en fortsatt bra dag :D
och ett bra lov till er som har dt nu.

                                                       kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

Datum:2010-02-12 Klockan:12:57:50
URL: http://eekdahl.blogg.se/
Postat av: c

hur e det med dig idag? =)

Datum:2010-02-12 Klockan:12:57:50
URL: http://bbaracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback