slapp dag.

Datum:2010-02-07 Klockan:21:10:18
Hejsan *

har inte orkat eller haft lust att skriva ngt idag.
men igår så blev de iaf att kolla på melodifestivalen, och ellen kom.
melodifestivalen är fan en skam för sverige. usch.
gjorde inte så mkt mer igår.

idag va de konfa kl nio egentligen, har knappt sovit inatt,
så när vi vakna hade jag världens huvudvärk, kändes som om någon
tryckte mitt huvud neråt. så jag tog en alvedon och gick och la mig igen.
ellen kom sen tillbaka vid tolv.
vi kollade på två filmer och gick ner till ica. riktig slapp dag detta med
massa fett :p hahah.

och nu kollar jag på wallander på fyran.
imorn äre skola som vanligt.
hatar måndagar som ni vet..

hoppas ni haft en bra dag.

                                            kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback