slitna toppar.

Datum:2010-02-23 Klockan:22:27:40
Hejsan *

skolan idag va okej. skulle inte ha idrottskläder idag eftersom
vi kollade på en teater. men tyvärr så fick vi tid över vilket våran idottslärare, Henke,
inte visste, så lilla andreas gick tillslut och sa till att vi har tid över :p
verkligen en smart pojk de *host*
vi som precis hade dragit fram lianer, gungat i ringar, rivit ner tjockmattor.
och så ska vi ha ngn dans -.- haha.
resten av dagen gick fort.

efter skolan gick jag till farmor som hade gjort mat,
sen gick jag till frisören vid fyra.
klippte topparna och slingade utväxten,
nu känns de jättekort (!) men de behövdes verkligen..
synd inte hår kunde växa snabbare och aldrig bli slitet (y) höhö :d

imorn händer inget speciellt.


- imorse.

_____________________________________________________


så är de nu, ser typ brunt ut nästan ;o, men tror de är ljuset som gör
dt mörkare kanske.




                                                                           inte så bra bilder,men whatever

nu ska jag sova.

goodnight ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snyggt !!!

Datum:2010-02-23 Klockan:22:27:40
Postat av: Anonym

Sv: Min dag har varit toppen! :)

Hur har din varit? :D

Datum:2010-02-23 Klockan:22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback