!

Datum:2010-02-28 Klockan:15:30:37
Hejsan *

igår kom ellen vid fyra. vi spela kort, åt, kollade på melodifestivalen.
sen kom jonathan och andreas.
men de va inte kul hemma hos mig så vi gick till jonte.
kollade på film på datorn, eller a jag och ellen gjorde iaf dt, &
andreas nörda two and a half men.
sen stängde dom av för dom skulle spela men de blev typ inte av :d
så jag och ellen tog på oss jontes luvtröjor som va sjukt förstora :d hahah.
efter en stund skulle andreas gå ut till köket och hämta ngt att dricka,
men så kommer han tillbaka efter en stund och säger
"ehm..är vi verkligen ensamma hemma?"
jonte: "aa, vadå?"
"nää :o men hallå kom och hör, de är någon här nånstanns.."
så följde vi med han till hallen.
"hörde ni!? nu hörde jag igen..tyst.."
och när jonte öppnade dörren till källaren så kom de ut en liten (tjock) katt :d
skiiitsöt jue :>.
men vid tolv slängde andreas ut oss för dom skulle "lana" -.-
så vi fick gå hem från andra sidan tranemo för att komma till mig,
andreas skulle följt oss med han orkade inte sen.
den tjurungen :).

när jag och ellen kom hem kollade vi på the proposal
sen somnade vi vid två.




jag och ellen i jontes små *host* tröjor :p




jonathan tvättäkta gay :d


naaw cute :d

____________________________________________________________

och idag vare bara att gå upp tidigt till konfan -.- .
sjukt drygt.
kom hem vid halv ett. åt,
och nu kollar vi på en skräckfilm, the haunting.

hörs!.

                puusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonte

Gay cat

Datum:2010-02-28 Klockan:15:30:37
Postat av: nellie

no söt katt

Datum:2010-02-28 Klockan:15:30:37
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback