allt i ett.

Datum:2010-01-06 Klockan:18:32:32
hejsan!

förlåt för att jag inte uppdaterat så bra.
men datorn hemma är ju sönder ni vet.

men igår va jag med ellen och sara. dom sov hos mig från måndag till tisdag.
och natten till tisdag satt jag, ellen och sara i mitt rum och doppade frukter i choklad,
helt plötsligt kletar sara choklad runt munnen och i håret på mig,
och ja, sen blev de krig! :D ellen filma. men de kommer film senare ikväll. jag lovar (y)

och igår va jag med ellen och sara en stund. sen åkte dom hem.
jag gjorde inget speciellt.
sen på kvällen gick jag till sara och stanna där till halv elva.
vid tolv åkte jag med pappa till sjötofta och hämtade min faster och hennes kille hos några.
blev att vi stannade där ett tag. men när jag väl kom hem gick jag och la mig.

idag vaknade jag av att alarmet ringde vid åtta. sen kom sara till mig och jag typ sov^^
vi gjorde iordning oss och sen åkte till jönköping.
jag och sara gick på a6.
köpte; tunika, underkläder, vinterskor, ansiktsmask, rengöringsmedel till ansiktet,
borste till ögonskuggor.
Ja de va nog allt.
jag och sara gick till skopunkten och provade typ as fula skor, trodde vi skulle dö av skratt :D
och bilder på de kommer också.

nu sitter jag och sara hos min faster. ska strax åka till farmor och farfar.

[ uppdaterar senare.

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Isolina

Jag skall plugga, själv? :)

Datum:2010-01-06 Klockan:18:32:32
URL: http://isolina.blogg.se/
Postat av: Karin

svar; jo, det är bara bra. :) själv?

Datum:2010-01-06 Klockan:18:32:32
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback