mycket bra dag.

Datum:2010-01-26 Klockan:21:33:36
Hejsan *

kom nyss hem från en awesome dag i borås med tjejorna (y).

som sagt så va de kort skola idag. 2 lektioner kan man säga.
Sen åkte vi till borås, käka på thai silk.
gick på stan och sen in till knalleland.
hittade ingenting först, + att jag inte hade någon ork, men tillslut
hittade jag en kofta på gina tricot, och de fanns bara en kvar.
men så hade sara gått till H&M och hon hade min plånbok & mobil,
så jag va tvungen att följa med henne först,
och när jag kommer tillbaka till gina för att köpa tröjan, tror ni den finns kvar?
nej! fasen va irriterande. men sen blev jag på bättre humör av ellen och saras
sjuka skämt^^,
köpte iaf ;
- 3 pack örhängen
- navel piercing
- en vit oversize tröja
- en randig tröja
- leggings









jag testade innan att skruva på översta pluppen på min navelpiercing som jag har nu,
va precis påväg att ta ut den när de sticker till, jag skruvade på pluppen direkt.
hehehh^^, pallar inte byta nu. tänk så skulle jag inte få i den igen eller nått (?)
så som de va pecis när jag tagit hål i näsan, fick panik då för jag inte fick in smycket,
ringde mamma och va helt förvirrad. hahah :] fixar de imorgon.




och tummen ner för ingen andra avenyn idag (N)

hoppas ni haft en bra dag.
                                               kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback