inte min dag.

Datum:2010-01-28 Klockan:20:03:34
Hejsan *

försökte blogga innan efter skolan men de va något fel med blogg.se .

skolan va iaf tråkig, bildarbetet gick åt helvete verkligen, va nästan klar,
jag som hade kämpat eftersom albin va sjuk. men så sparades inte något utav de -.-
o så hade jag glömt bikini överdel till badet och spillt på min nya tröja jag hade idag -.-
åh, verkligen inte min dag idag.

efter skolan gick jag och emelie hem till mig.
på torsdagar brukar vi ju träna, men jag och emelie va trötta och inte hade lust.
va sjukt nära på att skippa träningen idag, men vi tänkte att de är lika bra.
va hemma vid halv sju igen, duschade, kollade på tv och nu sitter jag här.
imorgon är de änligen fredag (y)

hoppas ni haft en bra dag.
      
                                       kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

vad tränar du?:)

Datum:2010-01-28 Klockan:20:03:34
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback