sara är inte riktigt klok :]

Datum:2010-01-03 Klockan:18:50:41
Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar.
äntligen en dator som fungerar. jag hatar att vi inte har internet nu :(
sara ska iaf möta mig sen, och sen går vi ner till ica. och sara 'tvingar'
mig dygna den här gången eftersom de inte blev av igår^^.
de kommer nog inte gå så bra.. med tanke på den 2timmars sömnen jag har sovit.jag somnade as skönt i soffan innan men precis då så kom pappa hem med mat.
great. anyway. här kommer några bilder iaf;



om jag inte skriver med ikväll så vet ni varför.

kisses .

Kommentarer
Postat av: emilia

du är väääldigt söt nellie!:D

Okej, jag smsar dig nog imorgon eller ikväll eller något! ;D<33

Datum:2010-01-03 Klockan:18:50:41
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/
Postat av: Linn

vilken underbar kjol du har på din header! shitt va söt :) tack för din röst ! kram <3

Datum:2010-01-03 Klockan:18:50:41
URL: http://forsberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback