tired.

Datum:2010-01-27 Klockan:17:36:47
Hejsan *

skolan idag va tråkig. va på konsert så slapp engelskan, efter konserten så hade vi hål.
jag och ellen va as trötta så jag la mig på henne på en bänk eftersom den andra va upptagen,
öhm, många kollade på oss kan man säga :o, hahah. nice.
efter skolan gick jag hem och kollade på ghost wisperer sen gick jag till sara.

nu är jag hemma igen, ska strax ner till hallen och kolla på saras gymnastik.
kommer hem vid åtta nån gång.

hoppas ni haft en bra dag. 
                                           
                                          kisses ♥

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

okej bra då vet jag att det inte är så jätte farligt :) men är dte tången eller nålen som gör ondast :D?

Datum:2010-01-27 Klockan:17:36:47
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: amanda - frågestrund pågår !

haha en av favorit bilderna faktiskt (; tack :)

Datum:2010-01-27 Klockan:17:36:47
URL: http://amandaalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback