tråkig dag.

Datum:2010-01-08 Klockan:18:45:53
hejsan*

pappa har äntligen fixat ett nytt bredband till datorn :D
[
happyface**

m
en resten av kvällen igår spenderades en stund till hos sara.
sen kom ellen också.
och när vi lämnat sara gick jag och ellen till ica, köpte ben&jerry's,
och sen blev vi sugna på godis, men vi hittade inget som vi ville ha,
men sen fick ellen syn på massa gott vid plockgodiset
så skrek hon "åååååh!! nellie detta köper vi!"
hahah, snacka om att folk kollade på henne^^,
när vi kom hem kollade vi på halva mean girls och the perfect man.
sen somnade vi.

vaknade vid tio idag, av en sjuk dröm och mobilen. heheh :)
vi gjorde inte alls mkt mer idag, tog ansiktsmask och kollade på patrik 1,5.
sen har jag faktiskt inte gjort någonting idag.
vet inte vad jag ska hitta på heller.
blä, onödig dag.

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Caaroline (:

SV: ush ja såå himla tråkkkigt :O

men annars är det bra med mig :D

Datum:2010-01-08 Klockan:18:45:53
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: sandra

samma här faktiskt, ska du göra något mer ikväll ?

kram

Datum:2010-01-08 Klockan:18:45:53
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback