nya accessoarer

Datum:2010-07-28 Klockan:14:28:30
hejsan!

fastän att jag ställde klockan på tio så gick jag upp halv ett, oopsie..
menmen, skönt att man är fullt pigg! :D
har precis lagt in bilder på datorn som jag tänkte visa er nu.
inte alla för har lite bråttom, ska möta kusin elita och faster/gudmor lena
på fiket om en stund!


shorts- gina tricot, rean
t-shirt - hum...fått av ellen :D


mina ringar, alla är nya förutom den andra ringen till vänster


armband


örhängen


halsband

och dagens accessoarer:





mer bilder kommer ikväll för nu måste jag dra!

ha en bra dag!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

idag har jag tvättat och bakat! ikväll ska jag vara med pojkvännen:D du själv?

Datum:2010-07-28 Klockan:14:28:30
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har nu gjort ett inlägg och lagt upp mina favorit bloggar! Ta en titt:D Du kanske hittar en ny favorit^^

Datum:2010-07-28 Klockan:14:28:30
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback