värdelösa sommarlov.

Datum:2010-07-10 Klockan:22:32:29
igår åkte jag och syskonen som sagt till pappa. handlade lite mat och godis o sånt.
sen kollade vi på I am a leged, farsan (sjukt rolig film alltsååå),
och lite av grease som väckte sjukt många minnen med en gammal barndomsvän..

blev väckt vid halv nio, inte gått upp så tidigt någon dag på sommarlovet :o
åkte till varberg typ direkt. kom dit vid tio.
drog med minsta syrran på en shoppingrunda, hehe :).
snäll som jag va köpte jag varsin tröja till dem ;o man bah eh shit typ?! :o
okej, nä inte riktigt :D. och shorts för bara 49kr (kaaaap!) :)
och en halsduk typ (bra att ha på hösten, den va ju dessutom på rea ;), shit jag
tänker på höst nu :o, nä jag ska njuta av sommaren :D
)
kom tillbaka till stranden sen efter ett tag och solade och badade ännu mera.
packade ihop sakerna vid fem, åkte till donken och sen hem.

nu sitter jag här och kollar på deep blue see. haha första gången jag såg den va när jag
gick i ettan^^, buuusiiigt alltsååå.
ellen åkte hem idag äntligen ett tag, men hon hinner inte träffas! ;/
sommarlovet suuuugeer just nu! inte träffat kompisar på 4 veckor :(
hela jäkla fyyyyraaa veckor.
man kommer ju knappt ihåg hur dom ser ut ;o (okej jo de gör man, men endå)
känner mig så jäkla instängd.
katastrof!.


hoppas ni haft ett bra sommarlov, med era vänner!

pusSs ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

kollade oxå på deep blue see och den var ju as bra^^

Datum:2010-07-10 Klockan:22:32:29
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback