varmaste dagen borde vara idag!

Datum:2010-07-12 Klockan:20:58:57
igår morse blev de trots allt varberg igen, inte så super soligt men sjukt
varmt. när vi kom hem beställde vi pizza, sen kollade vi på en skräckfilm, the eye hette den.
men mitt i allt så gick strömmen och de börja åska och blixtra. mysit.
sov hos pappa tills idag. mamma kom och hämtade mig och syskonen vid halv tio eller nått.
Åkte till nya visen för att sola och bada. så jääääkla varmt i vattnet! aldrig badat i så varmt där^^
hoppade till och med från hopptornet, och simmade på ställen där jag aldrig varit innan eftersom
jag hatar fiskar, helt töntigt, jag vet. men d är inget problem serru!
fick även se min morbror bada för första gången ;) och jocke är helt galen när det gäller att bada! :o
hoppar och dyker på alla ställen som finns. de ääää niiice.
nä nu ska jag ut!

pusSs

Kommentarer
Postat av: aeel

var sjukt varmt här idag med :D



tack för tipset på filmen ;) har hört talas om den tror jag, kanche ska prova på åh se den:)

Datum:2010-07-12 Klockan:20:58:57
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hehe, jag såg dig också :)

Datum:2010-07-12 Klockan:20:58:57
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback