när livet är som bäst.

Datum:2010-06-04 Klockan:19:41:47
Ååh helt perfekt fucking jäkla awesome dag igår!
sista lektionen va de idrott och då hade vi falfritt så nästan alla gick till tranemosjön och bada och sola :D
heeelt stekhett! och kan ni tänka er, jag bada! fötterna domnade bort efter ett tag men annars
så va de ju...svalkande ;)
efter idrotten åkte vi till liseberg! å jag ♥ liseberg :D:D
kom hem vid halv ett på natten, somnade typ direkt.

och ja, idag vare segt att gå upp, men hann t.o.m duscha, heheheh.
skolan idag har varit bra med, förutom att vi kollade på en tecknad jävligt dålig
film på spanskan som drog över vårat hål :( vi som hade kunnat bada och sola
i över en timme ist, men nääää icke de.

Efter skolan påbörjade jag resan upp till mamma. när jag skulle på oslo tåget
va de ngt fel med spåret så tåget är en timme försenat! -.-
men är strax i ed.
och batteriet på datorn dör snar 
   
           pusspuusssmassapussar :D:D

 

Kommentarer
Postat av: Eve

Den filmen var så sjukt dålig så det var synd om den :o haha ;)

Datum:2010-06-04 Klockan:19:41:47
URL: http://evelinaochsinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback