när livet är som fucking super bäst.

Datum:2010-06-15 Klockan:13:29:21
oookeeej, jag kan inte låta bli att meddela att en underbar vän till mig
håller på att fixa en design. frivilligt! hon skickade bara ett sms igår "har börjat lite på en design till dig som du kanske ser ;) <3333 "
how cute?! :D:D
och på tal om denna vän, så kommer hon upp till ed till mig och ellen på torsdag ;D
och stannar till söndag då vi tre drar hem med älskade oslo tåg ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ;)
stannar bara hemma i fyra dagar sen drar jag till fjällbacka nästa torsdag. soooooft ♥.

mamma och jocke åkte till varberg imorse och kommer hem på torsdag kväll.
så jag och ellen har fått ett härligt uppdrag att leka hemmafruar och passa mina syskon :).
men vi har faktisk dammsugat, städat, skrivit handellista
och strax ska vi gå ner till samhället och fixa lite ärenden, hahahah, vuxenpoäng, eller vaaad..
och ikväll blir de tacos, sing star, wii, godis och film,.
grillkväll hos lotta och patrik imorn och på torsdag bjuder lisbeth på middag,
LOVELY ♥.

pusspuusss
massapussar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback