slapp dag.

Datum:2010-06-07 Klockan:21:38:26
Skolan idag gick snabbt.
syslöjd - hann klart med mitt arbete
matte - vikarie, städade våra skåp ;p
engelska - betygsnack, lekar.
svenska - betygsnack och gick igenom ett prov, satt och prata/latade oss.
sen slutade vi :) 12.40.
ellen följde med mig hem, vi stekte pannkakor (y) spelade ngt sjukt spel och lite sånt^^.
sen åkte hon hem vid åtta.
imorn sover emelie, emma och ellen hos mig (y) massa mys med tacos ;d.

nä nu ska jag äta och duscha.

 puss ♥

Kommentarer
Postat av: aeel

vi ka städa våra skåp imorrn, och hela skolan ska vara fri rån klotter, haha JOBBIGT ^^

Datum:2010-06-07 Klockan:21:38:26
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback