torsdag

Datum:2010-06-17 Klockan:16:51:25
efter att igår sjungt sing star för full hals fram till klockan nästan va tolv så
tog vi lite frallor och te, sen gick vi och la oss, haha.
Känner mig liiite stolt just idag eftersom jag ställt klockan på 09.00
och jag gick upp utan att somna om! har gjort de varje dag hittills men inte idag :).
Städade iallafall hela huset i förmiddags och sen drog vi till lisbeth och käka,
sen mötte upp sara på tågstationen.
när vi kom hem igen drog vi ner till sjön och sola, och bada, eller a, jag bada ;).
Nu är vi hemma igen och ska strax göra iordning oss för att gå ner
till samhället lite.

puusss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja okej :)

Datum:2010-06-17 Klockan:16:51:25
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback