100605.

Datum:2010-06-05 Klockan:23:28:11
Vaknade vid nio idag, alla andra åkte till åmål för syskonen skulle spela fotbollsmatch.
passade på att skriva min inlämning till biologin och solade ute.
när dem kom hem åkte vi ner till sjön, åkte hem och lagade mat.
sen somnade jag på soffan på altanen en stund^^ åt jordgubbar.
kollade på tv o sånt, och nu sitter jag här.
Nu har jag faktiskt typ 41 nya bilder på datorn, men jag tänkte att vi tar lite i taget.
så nu kommer en miinii bildbomb:..


förra helgen.


i onsdags.


i onsdags.


några från min underbara klass :D
äääveen jag är med ;)


i onsdags.


i onsdags.

lägger in mer bilder ngn annan gång.
ska alldeles strax sova, upp tidigt imorn och åka till torp,
måste köpa bh för den som ville veta :).

   puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder :D



sööker nya läsare och nya bloggar jag kan följa,

vad säger du om att vi följer varandra på bloglovin :)?

Datum:2010-06-05 Klockan:23:28:11
Postat av: aeel

härliga bilder :)

söker nya läsare och nya bloggar jag kan följa och sånt.

vad säger du om attt vi följer varandra på bloglovin :)?

Datum:2010-06-05 Klockan:23:28:11
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback