började veckan med att försova mig.

Datum:2010-03-08 Klockan:17:05:27
Hejsan *

gissa vem som försov sig idag om inte jag..-.-
vaknade tio i åtta (och vi börjar tio över åtta), klockan hade inte ringt
och jag fick panik!
ringde pappa men han kunde inte köra mig så ringde mormor så hon fick köra mig
till skolan.
kom en halvtimme försent. heheh oops :].
annars har dagen vart bra och svenska redovisningen gick bra,
engelska oförbereda provet hoppas jag gick bra.

Efter skolan följde jag med sara hem,
vi åt och kollade på tv.
gick nyss hem och snart kommer ellen så vi följer med sara till gällstad eftersom
inte hon kunde följa med till borås imorn, :)
sara ska ju köpa present till mig idag med^^,

nu ska vi åka!

                       puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback