drygaste dagarna avklarade.

Datum:2010-03-23 Klockan:21:30:44
Hejsan *

måndag är lika med drygaste dagen på veckan.
men jag ellen och sara gjorde måndagen bättre med att gå till fiket efter skolan,
vi skulle pluggat hemkunskap och spanska men de blev inget av de^^
sara och ellen är sjukt roliga att lyssna på i deras disskusioner ibland, de kan jag lova!
haha.

Tisdagar brukar oftast vara bra, men dagen kändes dryg.
idrotten va katastrof ett tag, henke gav oss ansvaret att
klara av en dans (som jag glömt av namnet på) på 3 minuter..
annars skulle vi inte få göra ngt annat :p tänk typ 30 elever
komma överens och blabla.. tog oss iaf 40minuter för att klara
av en sak på 3minuter. haha.
Efter skolan följde sara med mig hem, vi satt och plugga hemkunskap,
skrev ner frågor på datorn som tog oss tre timmar(?!),
gick sen hem till sara och skrev ut, ehm.. 9 sidor med frågor som vi ska
typ kunna till provet. 50 frågor.. jag kommer dö.

imorn händer inget speciellt. skola, sen hem (?).

hoppas ni haft en bra dag.

                                       puusss ♥

Kommentarer
Postat av: FEBBS

nej slute säg inte s, ååh du är så jääkla sööt :D<3

Datum:2010-03-23 Klockan:21:30:44
URL: http://febbs.se
Postat av: M

Låter skönt :D

Datum:2010-03-23 Klockan:21:30:44
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

god morgon :)

Datum:2010-03-23 Klockan:21:30:44
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback