jag kan nästan gissa på vem som smittat mig..

Datum:2010-03-27 Klockan:15:49:18
Hejsan *

igår va de en bra dag i skolan.
fast emma och sara va sjuka så de va bara jag och ellen typ.
kändes ganska tomt, speciellt utan sara ;].
på hålet gick jag och ellen och köpte glass, satt på aulatrappan och solade.
otroligt varmt (y).
slutade halv tre typ för jag skulle upp till mamma.
drygt att åka tåg från borås i över en timme, sen byta i göteborg och sitta
ytterliggare 1 ½ timme och sen åka bil.
igår hände inte ngt speciellt, kollade på tv. somnade i soffan redan vid tio :$
hehehh, sjukt trött.

vaknade idag och min hals är ännu sämre, kunde knappt prata i morse,
ont när jag sväljer och jag känner mig helt utmattad typ.
orkar ingenting, orkar inte ens sitta upp.
usch, jag kan nästan gissa på att de är sara som smittat mig :p
tack älskar dig också (!) när du inte smittar mig ;).

nu ska jag sova.

                         puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback