memories

Datum:2010-03-21 Klockan:19:18:46
Hejsan *

konfan gick ganska snabbt igår ändå.
på kvällen kollade vi på körslaget, sen skulle vi bada
men då tog varmvattnet slut^^ heheh.
somnade väl vid två eller nått.

Idag har vi inte gjort så mkt, ellen åkte hem vid halv tre.
jag följde med till borås för nora och thelma skulle
ta ett tåg hem.
stannade i knalleland en stund och köpte mascara,underkläder
och en top.
har typ suttit här resten av eftermiddagen.
kollat igenom min bdb senn ett år tillbaka :p hahah.
försöker minnas vad jag gjorde förra påsken, har inte lyckats
komma på de än ;s men jag kom på att de snart inte är långt kvar
till påsklov ;] .
massa bilder väcker minnen. ♥ 

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Haft en bra start på veckan? ^^

Datum:2010-03-21 Klockan:19:18:46
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback