tuggummi förbättrar koncentration

Datum:2010-03-03 Klockan:19:03:03
Hejsan *

skolan har vart okej. på kemin möts vi av en vikare who is look like a gay xd hahah!
och lektionen efter, på so:n möts vi ytterliggare av en vikarie, who is look like a gay ;)
hahah seriöst, han va helt weird^^
sara: visst är de bra att tugga tuggummi på lektionen!? :D
vikarien: aa
sara: det förbättrar koncentrationen!
vikarien: precis!
hahah, soft :). och tack vare mig fick vi sluta 8minuter tidigare ;] (y).

Efter skolan åkte jag och bada, men va tvungna att åka hem tidigare denna
gången så kom hem vid 18.00.
och nu sitter jag här, ska strax plugga matte,
och så måste jag hitta en bild som jag kan måla av till bilden och den är redan
imorn (!!) shit.. ;o.

hörs senare.

                  puusss ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jo tack jag mår bra :) Vad gör du ?

Datum:2010-03-03 Klockan:19:03:03
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Christina

Söt blogg :)

Datum:2010-03-03 Klockan:19:03:03
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback