inte bara mitt minne.

Datum:2010-05-18 Klockan:20:25:14
Hejsan *

en lektion i spanska och ett hål & sen vare bara att dra till borås till tandläkarn.
åt på oliven och kollade lite i affärer. åååå hittat så massa snyggt men så kommer
inte pengarna förens på torsdag -.- lite typiskt kanskeee.
direkt efter allt de där i borås åkte vi tillbaka till tranemo till frissan hos linn.
färgade min utväxt och provade löshåret så de blir bra till konfirmationen och avslutningen.
köpte även en kalender på bokhandeln, ibland räcker de inte bara med mitt minne (a) heheh.
kom hem vid sju ellet nått. började laga indisk kycklinggryta med ris, eftersom jag måste
laga minst 3 maträtter innan nästa onsdag. maten blev god iaf (y).
i övrigt är jag ganska trött på att passa tider, typ gjort de hela dagen ;>.
imorn får vi se om vi (jag och sara iaf) kan ha shorts med bara ben för första gången i år (y)
de skulle iaf bli 22 grader :d

nu ska jag plocka upp alla kläder och sen kolla på tv!

           puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback