jag är braaaa.

Datum:2010-05-27 Klockan:21:21:18
Trots att de är torsdag så va dagen i skolan helt okej.
kom lite senare till första lektionen eftersom jag va på läkarstationen
och kollade fästingbettet, de är ju trots allt svullet hela knävecket, dom sa iaf om de blir värre ska jag återkomma. 
Men iaf,väääääldigt mkt skratt på lunchen :d.
hade idrottsprov sista lektionen, de gick bra kändes de som.
fjäskade lite för henke så jag och nåra till fick sluta direkt efter provet^^hiho
de är jag ganska bra på :).
Efter skolan åkte jag och mormor till borås, blev iaf linne,haremsbyxa,shorts.
Nu sitter jag framför tv:n och kollar på eurovision song contest.

Imorn sticker jag till gekås och falkenberg! niiiiice.

   pusspuuusssmassapussar :D:D

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej, har du stuga eller nått i Falkennberg?? jag har det iallafall

kraam Josephine

Datum:2010-05-27 Klockan:21:21:18
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback