måndagar alltid lika sega

Datum:2010-05-17 Klockan:15:35:24
Måndagar alltid lika sega.
trodde jag skulle dööö av trötthet imorse. hade gärna kunnat sova hela dagen.
kunde inte sova igår så kollade klart på en film på trean och sen provade
jag sommarkläder, längtaaarrrr ♥.
skolan gick som sagt segt, men engelskan va klart bäst,
jag och ellen ska läsa upp för halvklassen om vad som hände förra sommaren
när jag flög in i väggen :d suuuupeer. och sara ska berätta om mitt och hennes
chokladkrig om ni ville veta (y), finns film på youtube på AllaKallarOssNellen.
slutade två idag så mormor körde hem mig och nu sitter jag här.
ska alldeles strax baka bullar, måste nämligen bara minst tre saker
innan nästa vecka.

föressten så lägger jag upp konfabilderna när degen ska ligga och jäsa.
åååterkommer alltsååå om.. en halvtimma eller nått.

    
pusspusspusssmassapussar :d:d:d

              
              
tagen nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback