muy bien.

Datum:2010-05-07 Klockan:23:38:57

Myyyyyckeeet bra dag hela dagen.
började dagen i skolan med att en författare pratade i aulan i en timme,
spanska prov, hål och då gick typ jag,emelie,ellen,sara,emma,jonte,anton,jk,
mikael,oliver,sakib,dennis ( tror de va alla med där ja ;) ) till midway och åt.
sen tillbaka ut till stormen och hade svenska, därefter so och sen matte.

Efter skolan tog jag och ellen bussen mot gbg som tog 2 ½ timme,
men de va niiiice, sen byte i göteborg till oslo tåget, men tyvärr va de inte
de där lyxiga tåget denna gången, men äsch hon som jobba där tyckte nog 
jag och ellen va lite smått roliga iaf :D eftersom hon va norsk fattade jag typ 
nada va hon sa, men skit samma jag svara på hennes frågor ändå och hoppades
på att de lät bra ;). hiho.
va framme halv åtta typ. åt grillat och kollat på talang.
och just nu sitter jag och ellen och kollar på någon film på trean.

  puusss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

Taack <3

Nja, jag är försyld så kan typ inte göra någonting... "/<3

Datum:2010-05-07 Klockan:23:38:57
URL: http://neuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback