not gooood..

Datum:2010-05-19 Klockan:17:53:09

ska fördriva en del av kvällen genom att kolla på någon teater,
(mormors idé ;) )

föressten så kommer jag,ellen,emma,sara,sanna och några killar
"råka, ehm..komma med på niornas revy i ett videoklipp. oops,
nej men vi blev frågade faktiskt eftersom vi ändå satt på aulatrappan och solade :)
mobba oss inte bara (a) .
känns som om jag håller på att få ont i halsen, fryser. och har dessutom
sjukt ont i tänderna så att de går upp till huvudvärk :< inte braaaa.
vill ju gärna va frisk i helgen när de kommer massa folk o.s.v..

nehepp nu måste jag gå.
föressten om någon gullig person bara kunde fixa en liten enkel design
till mig vore de super mega snällt !

thrown down from the dream, down to the ground,
to life, to reality.


kärkek till bilden. sommar
                          



Kommentarer
Postat av: eve

jag kan fixa design ifall du vill :)

asså jag är ju inte proffs på de.. men jag kan! <3

Datum:2010-05-19 Klockan:17:53:09
URL: http://evelinaochsinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback