ett huvud och ett ben i mitt ben.

Datum:2010-05-25 Klockan:17:44:58
började skoldagen med spanska, fick tillbaka ett läxförhör,
vg på de så är faktiskt ganska nöjd med de :).
efter de va de hål, och sen idrott. men jag kände att jag va himla öm
och de sved där fästingen suttit, så jag gick och visade idrottsläraren (henke)
och han sa att jag skulle till skolsyster.
När jag kom dit så satt huvudet och benet kvar ;s så hon va tvungen att gräva bort de
med en pincett, usch. sen la hon alsolsprit och band sånt där bandage runt.
är fortfarande ömt och svider speciellt när jag går.
resten av dagen har gått ganska segt.
när jag kom hem satte jag mig här, åt pannkakor och nu sitter jag här igen.
föressten så är fysikprovet + pendelrapporten flyttad till nästa onsdag! :D:D.
niiiiiice.

 puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback