vi överlever.

Datum:2010-05-12 Klockan:16:46:13

Hejsan.

skolan idag va nice och min klass är bäst.
dock är vädret sämst, men en till bra sak är att de inte är skola på resten
av veckan, men mina underbara  lovdagar går åt till konfa läger i hela 4dagar (!).
"men jag överlever", som sara alltid säger ;).
ikväll ska jag iaf äta god mat och godis ♥. och packa..


ni får en bild från igår, bara för att jag får plats där datorerna egentligen
ska stå.
och ni som stör er på min utväxt,; ni överlever. ;)
ska till frissan next weeeek, om ni ville veta.
så himla kul alltsååå favoritmeningen!, fråga emelie ;)

ha de bäst!

                        puss

 


Kommentarer
Postat av: simone

haha härligt:D

Datum:2010-05-12 Klockan:16:46:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback