Godkväll! Sitter och stör mig liiiite på a...

Datum:2010-11-13 Klockan:23:59:40

dsc00022 (MMS)

Godkväll! Sitter och stör mig liiiite på andra som bloggar sådär halvdåligt medans jag själv sitter här och är likadan just nu.. hehe. Va iaf tvungen att gå upp sju idag, på en lördag liksom ;o. Men mina syskon skulle spela vintercupen i fotboll, så har tillbringat nästan hela dagen på att sitta på en läktare och titta på fotboll ;). Ooch grattis till Thelmas lag som kom 2a! (y) . Har bara tagit det lugnt resten av dagen och umgåts med familjen här uppe i ed. Yees.. Så imorgon blir det att titta på när Nora och Thelma har dansuppvisning och sen äta middag hos min låtsas pappas pappa^^ heheh. Så jaa det fick bli mobilblogg denna gången också. Men nu ska jag sova, är sjukt trött! Hoppas ni haft en bra dag. (bild på noel från idag btw.) PUSSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback