OFF.

Datum:2010-11-01 Klockan:19:21:54
Tjaaaa.
känner mig väldigt off här asså.. men har typ inget intressant att skriva ?
mer än att jag har haft feber hela helgen, yr, ont i halsen, lock i öronen.. usch.
tycker liiite synd om emelie som måste vart med mig hela helgen när jag vart sjuk, heheh^^,
kan tänka mig att jag vart typ sveriges osocialaste eller nått ;o ..
blev inget göteborg för mig idag heller, de suuuuger!
fast nu mår jag bra iallafall.
Får väl se vad som händer på lovet.

hoppas ni haft en bra dag.

PUSSS .


Kommentarer
Postat av: Elin maria karlsson

inte kul.. ;( du får krya på deej mega mkt♥

vet hur du känner dej ;D



kram på dej ;D ♥

Datum:2010-11-01 Klockan:19:21:54
URL: http://elinmariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback