if only I colud read your mind..

Datum:2010-10-19 Klockan:20:55:32
Hejsan.
har inte orkat skriva förens nu. laaaat.
prao idag och de va soft, fick slinga en provdockas hår, riktigt kul faktiskt.
såå nu vet man både hur det är att få sitt hår slingat och även fått prova att göra de själv.
jajajaaaa, när jag slutat kom ellen till mig.
orkade fasen inte sminka mig idag. ifall ni ville vetaaa.
haha, sjukt intressant detta vaaa :D.
-


hittade en gullig tisha på gt .
brukar aldrig hitta kläder där nu för tiden, tycker inte ens deras baslinnen
är bra längre. meeen what ever.
hoppas ni haft en bra dag.

PUSS .


Kommentarer
Postat av: J ♥

Hej sötnos =)



Är möjligtvis intresserad utav att köpa en billig, helt ny & oanvänd trenchcoat? kika isf in hos mig =)



kram ♥

Datum:2010-10-19 Klockan:20:55:32
URL: http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback