planer.

Datum:2010-10-17 Klockan:23:20:13
sitter här och spanar in lite vinterskor på nätet.
meen, har tänkt att bädda ner mig i sängen strax, och imorgon
börjar jag min första dag på praktiken.

känner att detta kommer bli 3 mycket bra veckor.
jag och emelie sover i min fasters lägenhet i veckan eftersom hon
är utomlands och vi båda börjar kl 10 varje dag.
blir även till att åka in till borås i veckan och köpa något till ellen eftersom
hon ska ha tjejkväll på fredag.
ooch nästa vecka sover emelie hos mig nåra nätter till.
och helgen där efter åker jag och ellen upp till ed, och seen väntar
ett höstlov! kanske blir hallabo en natt med tjejerna då.

haha ooj, allt planerat typ ;) hähä.
hoppas ni andra får en bra skoldag eller nåt ;p.
-


xoxo. GODNATT .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback