roliga skämt.

Datum:2010-10-25 Klockan:22:35:52
ROLIGA SKÄMT.

*- Hos frisören:
- Ska jag kamma bena?
- Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.

* - Kom in nu Emil!
- Varför det?
- Vi ska gå ut.

* Polisen stoppar en bilist.
- Får vi gå igenom er bil?
- Javisst, men är det inte lättare att gå runt den?

* Allan kunde inte hitta E6:an så han körde E3:an två gånger istället.

* Pappa frågar sin dotter:
- Ser du bra med dina nya glasögon?
- Visst, mamma!

* - Vet du vilka jag såg idag?
- Nej.
- Alla jag tittade på.

* Får man ta med hunden på flyget?
- Tyvärr det är tax-free.

* - Väldigt vilken blöt lampa du har!
- Ja, det är en spot-light.

* - folk skämtar om min vikt..
- äh upp med hakorna!

HAHAHAHAHA.
erkänn att dem va liite roliga iallafall?
jag och emelie döööör lite av skratt. hiihi.
-
GODNATT .


Kommentarer
Postat av: liindblaads

TAck för att du va med i dagens blogg igår ! vinnaren ligger uppe nu, kolla de kankse är du ;)

kram

Datum:2010-10-25 Klockan:22:35:52
URL: http://liindblaads.se
Postat av: JoelSv

Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

- Nu är tävlingen avslutad!

Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen! Annars får du en ny chans idag :)

Datum:2010-10-25 Klockan:22:35:52
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback