please, don't take it all back.

Datum:2010-10-26 Klockan:21:51:35
tjena mittbena! så har man inte de :PppPppp;pppPp
kuul där..

slutade vid halv fem idag, jag och pappa drog in till borås lite snabbt
för att köpa den klänningen jag la upp i söndags (kan visa bild imorn)
och köpte även ett par jeans från wero moda.
men nu är jag hemma och är helt sjukt trött, fastän vi lyckades försova oss..HAHA.
har bestämt att jag sak lägga min senast elva idag. hihi lyckkkkaaa tillllll.
bilder:

liite överdrivet stor tidning kan man ju tycka..


HAHA..

såhär nördiga och snygga är jag och emelie på kvällarna. eller iiinteeee. hiho.


ehm...
man känner iallafall sig lite brun när man är med denna unge.♥

dagens:

skor - din sko
baslinne - gina tricot
kofta - gina tricot
leggins - lager 157



hoppas ni haft en bra dag iallafall.
-
PUSSS .

Kommentarer
Postat av: keela

snygg jacka!:)

Datum:2010-10-26 Klockan:21:51:35
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback