GRYMT.

Datum:2010-09-26 Klockan:16:53:50
hallå där.
var ju som sagt på bio igår, resident evil 3D-afterlife , jag säger bara se den!
i 3D helst. de va gryyyymt !
bästa filmen jag sett iallafall, hoppas att det kommer en tvåa för slutet var ju inte riktigt
som ett "slut" , hehe.
hade iallafall trevligt igår, skrattanfall med ellen både på bion och i bilen påväg hem,
övertrötta kan vi ju säga !
började kolla på en film sen när vi kom hem typ vid tolv. den va också bra, haha :)
somnade dock så såg inte slutet.
vaknade vid halv tolv idag, så hiiimla skönt att sova ut!
har bara latat oss idag. men duktig som jag är så har jag ändå dammsugat
lägenheten och städat mitt rum och dammat av lite.
pappa kom hem med en heeel bunt med filmer, grease 1, date movie,
gossip girl sessong 1, one tree hill sessong 2 och nåra till.
började kolla lite på one tree hill. bästa serien som gjorts.

ellen åkte hem för ett tag sen och jag gör ingenting..kuuuul.
jag längtar till nästa helg..studie dag på fredag så jag och nåra tjejer åker
in till göteborg.

nähäpp, nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill.
ha en fortsatt bra söndag.


niiiice. gina tricot.


bikbok.

PUSS .

Kommentarer
Postat av: aeel

haha vilket sammanträffande^^ jag skulle också gå med några igår och se den filmen, men det blev inte av :(

Datum:2010-09-26 Klockan:16:53:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Tush

de va en helt ok 3D film =)

Datum:2010-09-26 Klockan:16:53:50
URL: http://www.filmkritikerna.se/resident-evil-afterlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback