DAG 8 - min dag.

Datum:2011-04-04 Klockan:23:26:54
Min dag började med klassråd då våran klass försökte diskutera klasströjor, kom iallafall fram till något tillslut. Efter det matte, hade bara en kort stunds matte för min del eftersom jag skulle upp till skolsyster och väga och mäta mig och lite så & ska upp dit igen nästa måndag, har lite smått problem med min kropp, sen i (vissa delar) i utveckligen och underviktig
haha jajaaa nog om deee. Hade sen so som är väldigt soft nu för tiden, kollar mest på massa filmer.
svenska vilket också va okej eftersom vi hade vikarie, lunch, bad, fast både jag och emelie hade försovit oss och inte
hunnit packa varken idrottskläder eller badkläder så vi kunde inte vara med på det så vi gick till willys och köpte
godis och tuggummi och hade allmänt chill i över 1 timme, haha! de va trevligt.
Hade fysik som va sjuuuukt drygt.
.
Slutade vid tre idag och emelie följde med mig hem. Åt mat, emelie somnade, jag satt vid datorn en stund, a sen åt vi igen, och igen och igen och igeeeen. okej, inte riktigt, men känns som jag ätit hela tiden idag hehe :(.
Hon åkte hem vid halv nio. Resten av kvällen har jag kollat igenom H&M's spring/summer katalog som låg i brevlådan, pratat med trevligt folk och kollat på tv.
.
Har precis skrivit lite på min idrottsinlämning men ska strax gå och lägga mig.
Ska försöka gå upp halv sju imorgon iallafall, kommer inte bli lätt eftersom jag helst drar mig till 07.15 , men känner att jag verkligen måste hinna med att duscha och äta frukost hemma för en gångs skull. Tisdagar är så sjuuukt jobbiga med lektioner hela dagen så hinner inte till caféterian under dagen heller.
två mobbade mobilbilder som togs under dagen. men vafan, alltid nått ;d.
XOXO. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback