I just needed a little pusch on the road, then I stood on my feet again, happy as never before.

Datum:2011-04-19 Klockan:18:23:35
Ännu en dag i solen. dock inte lika länge som igår eftersom jag har ätit middag hos farmor och farfar,
hämtat solglasögon hos mormor och fixat lite andra saker.
Precis kommit in efter att ha suttit på balkongen och pratat i telefon med både ellen och emelie,
ska ta och äta nu, ikväll kommer sara och ellen och sover hos mig och imorgon blir en hel dag i göteborg! :d
jag har väl inte glömt att säga att livet känns underbart?!



Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

jag dör av din ...vackerhet :D

haha? xd

Datum:2011-04-19 Klockan:18:23:35
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback