'dom garvade åt mig och sa "vad ser du hos honom?" jag svarade "allting som ni inte ser."

Datum:2011-08-11 Klockan:17:52:27
Ååååååhhh stunderna i min fasters lägenhet är nu över (buhuuuu) nu sista natten körde jag och emelie all in HHAHA. Heeeelt galet, men jag och emelie somnade inte förens vid åtta imorses och gick upp vid halv ett, oj alltså vad är det för fel på oss ha??? men nej de va riktigt kul faktiskt. Har under natten skrattat så jag fått ont i magen, lipat till en film, kollat på en massa gamla bilder och spelat wii kl sju imorse. Grymt och allt tack vare mitt sällskap :'). Sitter nu i bilen påväg upp till ed, är tillbaka på söndag!
pusss.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild:)

Datum:2011-08-11 Klockan:17:52:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback