save me, please..

Datum:2011-08-09 Klockan:19:12:11
Jag och emelie är så himla klantiga och ofräsha. mysigt verkligen. Spiller dricka, stökar ner, spiller yoghurt, spiller miljontals strösocker(i soffan hehe...). Men jag och emelie har varit så himla snälla den här natten så både isak och ellen fick varsin dubbelsäng medans jag och emelie fick trängas i soffan. Seriöst, de va så trångt så man inte kunde vända sig om knappt, en liten del av anledningen till varför vi somnade 06.00 imorse.. Nähäpp nu ska jag ta en väl behövlig dusch och sen tjocka mig med pizza och försöka ta mig igenom denna kväll med emelies äckliga fisar och rapar.. snälla kom och rädda mig nån.....
tudeluuuu sötnosaaaar :))))) hihihihohohihohiho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback