110826

Datum:2011-08-26 Klockan:23:02:00
Trevlig dag i skolan, och även resten av dagen också för den delen. Har asgrymma bilder ifrån textilmuseét som vi var på innan med skolan, så kanske tar och visar dom sen! Mötte emelie på bussterminalen, tog en sväng till ica, jag har städat duktig chey, färgat emelies hår, gjort varsin slinga på thelma och nora. Ska strax ta och duscha så jag slipper göra de tidigt imorgonbitti för imorn drar jag, pappa, nora, thelma och emelie till liseberg! Grymt, och den här gången ska jag åka atmos fear och gå gasten som jag aldrig gjort..haha, åh men känner att jag är redo nu (a) hähähä, dom som känner mig vet att jag är grymt lätt skrämd! Men det ska nog gå serru :).
Oooch ojoj nu kom emelie ut ur duschen med sitt nyfärgade hår, måste bara säga jävlar va grym jag är på att färga hår alltså :):):)) .
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback