äntligen!!

Datum:2011-08-29 Klockan:21:03:24
ÄÄÄNTLIGEEEEN! Så kommer jag in på bloggen. åh herreguuud panik typ. Har inte kunnat logga in så därav uppdateringen, trodde typ att jag aldrig skulle komma in så mailade kundservice och allt, men sen så ringde mamma och sa att hon bytt lösenord (?) hon skulle starta en blogg tydligen men eftersom jag använder mig av hennes mail som inloggning så blev det lite fel. Men aaaaja nu äre löst iallafall :).
Hade en hel del planer i helgen men inget av dem blev av, skulle till liseberg på lördagen men nejnej vädret tillät inte de riktigt, så de slutade med att isak, ellen och sebbe kom hem till mig där emelie va ockå. På söndagen var de tänkt att dra på bio, men nej de blev inte heller av, Så vi åkte hem till ellen och kollade på film istället.
typ såhär såg söndagen ut.
Gick typ upp aaastidigt idag igen men skolan gick skitsnabbt och ännu snabbare med sköna lärare och elever! Och ännu bättre att vi fick reda på att vi inte ska ha någon datakunskap förens i 2:an, alltså slutar vi 14.30 istället för 16.00 på måndagar lycka! Åt världens godaste frukost imorse på Viskan tillsammans med emelie innan vi började.
typ såhär har min eftermiddag/kväll sett ut : )

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback