wedding and babysitter.

Datum:2011-08-07 Klockan:15:04:28
Hade fullt upp hela dagen igår. Började med att jag och thelma fixade oss inför bröllopet. Mammas kusin gifte sig, naaaaw så fint allt va!! :d Längtar tills jag får gifta mig och ha superfin klänning, frisyr och a såntdära hihoo (a). Efter bröllopet så åkte jag och mina syskon till mormor och var barnvakt åt noel eftersom alla andra vuxna skulle vidare på fest. Vi lagade iallafall tacos, tog en massa kort och kollade på tv. Vaknade vid halv elva av att mamma kom in och väckte mig. Är iallafall hemma nu och har äckligt ont i magen, kom på att jag druckit mjölkprodukter och blabla.. Händer ingenting idag men antar att jag får vila upp mig inför morgondagen då jag ska spendera ytterligare en vecka med emelie, t-a-g-g-a (!) hehehehehee.

Gårdagens bilder:
i väntan inför bröllopet..



efter bröllopet:












japp de blev en hel del fula och galna bilder under kvällen men det bjuder vi väll på.

pusss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mina älskade barn och familj....fina bilder love you all <3<3<3<3<3

Datum:2011-08-07 Klockan:15:04:28
Postat av: nellie

sv; and I love you toooo mammaaaa! <3

Datum:2011-08-07 Klockan:15:04:28
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback