vi älskar dem som sårar oss och sårar dem som älskar oss.

Datum:2011-08-07 Klockan:21:55:14
asssååå har bara en massa störda mongo bilder på mig och mina systrar för tillfället..
.
Suttit inne på fb och msn hela dagen..eh typ inget liv idag. menmeeen de va rätt kul ändå :) Har ju inte funnits så mycket annat att göra idag. Juste kollade på film med, I am number four, eller nått, helt okej iallafall. Ska ta och äta nu och kolla på min favoritfilm burlesque!wohoo filmkväll med sig själv....Nä imorgon blir de ändrig på detta!
nighty :*

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

jag har sett filmen 3 gånger,haha :D

Datum:2011-08-07 Klockan:21:55:14
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback