BILD 4, en konstig tid i ditt liv.

Datum:2011-02-05 Klockan:17:31:25

Jag hittar faktiskt ingen speciell bild vid en viss tid som verkligen satt sina spår.. om ni förstår.
Men jag kollade igenom min gamla bilddagbok, och hittade denna:

denna bilden använde jag mig rätt mycket av sommaren 2008 (en google bild, haha.) .
Då nästan hela mitt liv förändrades. Något man aldrig ens hade tanken på att det kunde drabba oss. Hade det ganska struligt hemma då mina föräldrar skildes. Mamma hade träffat en ny. Jag hade det på känn att det skulle
hända liksom. Man fattade det tillslut. Allting kom så plötsligt vid den tiden.
Det var som att börja leva ett nytt liv fast fortfarande vara samma person. Att släppa in nya familjemedlemmar,
som att börja leva med två olika familjer. och tanken på att ens flytta 27mil ifrån lilla Tranemo kunde man heller inte tro. Till en början var det konstigt, lite jobbigt. Man kunde liksom inte längre säga "mamma och pappa", eller
använda en vardaglig replik som att "jag ska bara fråga mamma och pappa" .

Men nu, snart 3 år sen. Kan knappt fatta att tiden går så fort. Jag är van, vi alla är vana. det är naturligt.
Livet flyter på som vanligt. Jag har ändå lärt känna så många nya människor p.g.a detta, fast på ett bra sätt.
Människorna jag känner uppe i dals-ed är helt underbara! Likaså resten av familjen i Tranemo. :)

                                                                          xoxo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback