duktigt!

Datum:2011-02-03 Klockan:22:02:21
fanfanfanfaaaaan. skrev precis ett inlägg men allt försvann -.- .

Har inte hunnit skriva förens nu för har varit duktig idag! ;)
skolan va rätt seg, men mina klasskompisar är beeeest. hiho.
Men efter skolan följde emelie med mig hem till mormor där vi har pluggat matte från 16.00 till 19.30!
fatta va duktiga vi varit! vi har bara Lisa och mormor att tacka. dessutom är det mycket roligare att plugga
tillsammans med en kompis. Den sista halvtimmen kände man sig dock näst intill hjärndöd efter alla siffror
och olika räknesätt och blabla. men det gick. Ska kolla igenom det lite till innan jag ska sova.
nu är det bara att hoppas på att matteprovet går bra imorgon..
Resten av morgondagen blir nog bra. fredagar brukar alltid vara bra, och imorgon blir det att äta på midway
med några ifrån klassen. På kvällen kommer mina syskon. Sen får vi se vad som händer resten av helgen,
har en hel del planer med emelie.
nä, nu ska jag måla naglarna och leka lite mer stud.
HAHA. bild sen jullovet.

pusspusssss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag HATAR när man råkar radera?:O

så sjukt arg blir jag! haha

Datum:2011-02-03 Klockan:22:02:21
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: sofiarosa

Fan vad härlig header :O :D

Datum:2011-02-03 Klockan:22:02:21
URL: http://sofiarosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback